Powered By Blogger

sobota, 16 maja 2015

Mocne postanowienie

Świetna decyzja

Zmieniłam miejsce leczenia. Przeniosłam się do Tarnobrzega. Młoda pani doktor skierowała mnie jeszcze na dodatkowe badania Tomografię komputerową PET oraz scyntygrafię kości. Wcale się nie dziwię miała różne wyniki badań. Jedne dobre czyli biopsję i USG brzucha i drugi zły czyli wynik tomografii. Ustalono mi dzień badania . Jadę .Wynik jednak potwierdził moje liczne przerzuty. No więc cóż znowu chemia. Przeżyłam ją już raz więc wiedziałam czego mogę się spodziewać. Ale dla mnie to za mało po rozmowie z siostrami szukamy czegoś więcej, szukamy innych metod leczenia. Już w trakcie chemii zaczęłam zażywać witaminę B17, koleżanka przyniosła mi roztwór z papryczek chili i oleju lnianego czyli kapsoicynę. Siostra dowiedziała się od znajomej że jest takie Małopolskie Centrum Hipertermii, gdzie pomagają przy chorobie nowotworowej. Oczywiście umówiłam się na wizytę, bo przecież sama chemia to dla mnie za mało. Zakwalifikowano mnie do leczenia, ale to instytucja prywatna więc duże koszty wstępnie oszacowane na 17000. Znów telefon do siostry podzielić się informacją. Agnieszka czyli moja siostra powiedziała że mam się decydować i wszystko będzie ok. Już przy pierwszej wizycie podano mi kroplówki wzmacniające witaminę C 7.5 g dożylną dwa zastrzyki w ramię i jeden w brzuch.Wszystko co tam podają jest naturalne Umówiłam się na następną wizytę. Po powrocie do domu przyszły moje siostry . Powiedziały że pieniądze na leczenie będą. Powiadomiły wszystkich znajomych i rodzinę że potrzebuję pomocy. Gdy weszłam na Facebooka zobaczyłam że przyjaciel mojego syna zorganizował mi zbiórkę pieniędzy. Nigdy w życiu bym się nie spodziewała,że to tak szybko się będzie działo.  Na świecie jest bardzo dużo  dobrych ludzi.. Tyle życzliwości , dobrych słów, wsparcia otrzymałam i otrzymuję do tej pory. Chcę aby osoby które potrzebują pomocy nigdy się nie poddawały. Wokół was jest tyle aniołów, które są gotowe w każdej chwili pomagać. Teraz jestem jeszcze w trakcie chemioterapii nadal korzystam z zabiegów hipertermii oraz kroplówek w Krakowie. Witaminę C , aby zaoszczędzić kupuję w Niemczech jest taniej. Jeżeli ktoś będzie zainteresowany powiem gdzie kupić. Wyniki są zadawalające, guzy zanikają , pomniejszają się. Przystępuję do każdej chemii bez problemów. Krwinki białe kiedyś spadały teraz jest wszystko w porządku. Lekarze twierdzą ,że tego się nie da wyleczyć a ja im udowodnię że nie mają racji. Ostatnia chemia w czerwców. Później badania . Jeżeli ktoś potrzebuje pomocy niech wie że tu jestem. Piszcie . To dla mnie bardzo ważne .Życie kocham, choć tak często ma smak słony idę do przodu mocno szczęście trzymam w dłoni. Czuję się świetnie nic mnie nie boli. Jestem szczęśliwym człowiekiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz