Powered By Blogger

sobota, 16 maja 2015

Leczenie

Przebieg mojego leczenia po raz pierwszy

Nadszedł dzień chemii . Różne opinie wszyscy twierdzą że to straszne . Wymioty, złe wyniki i takie tam- samo zło. Pierwsza chemia. Poszło -ładny kolor taki czerwony jeszcze jedna kroplówka i jeszcze jedna. Smak w ustach jakiś metaliczny. Na drugi dzień mdłości dwie tabletki. Przeszły mdłości ,będzie dobrze. Nie wymiotuję jest ok.  Po tygodniu dużo włosów wszędzie ,na poduszce, ubraniach i w garści. Trzeba obciąć po co się stresować, przecież kiedyś odrosną. 4 chemie czerwone w odstępach co 21 dni 4 jakieś inne. Wyniki nie zawsze pozytywne, spadają mi białe krwinki. Zastrzyki w ramię wszystko wraca do normy i tak do stycznia 2009. Zakończone leczenie chemią teraz hormonoterapia trzy lata. Przytyłam ,rozmiar 42. Włosy odrosły. Myślę nowe życie , wszystko będzie dobrze. Badania kontrolne , co 3- 4 miesiące Raz w roku mammografia , kontrolne USG.
Tak szyb­ko biegłam przez życie ... I gdy już myślałam, że to mo­ja me­ta oka­zała się ona śle­pym zaułkiem. Dos­tałam nową szansę. Cza­sami po pros­tu wys­tar­czy zat­rzy­mać się przy ka­mieniu o który się po­tykasz, chwy­cić go moc­no w dłoń po czym wyrzu­cić w kierun­ku prze­ciw­nym do swej ścieżki życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz