Powered By Blogger

poniedziałek, 25 maja 2015

Przemyślenia



Dobre rady
Do wszystkich, którzy przeżywają złe chwile . Nie piszę wszystko będzie dobrze , bo nie lubię tego zdania, ale powiem wam jakoś się ułoży, może będzie lepiej niż jest. Trzeba zawsze być dobrej myśli i jeszcze mocniej w to wierzyć. Nauczyłam się jednej rzeczy nie myślę o przyszłości nie zastanawiam się co będzie, dla mnie liczy się tu i teraz. Trzeba tylko umieć cieszyć się z tego co się ma. Każdy dzień może być tym najpiękniejszym dniem życia. Życie kończy się kiedy przestajesz marzyć. Nadzieja umiera, gdy przestajesz wierzyć. Przecież świat jest piękny, ludzie którzy nas otaczają są piękni, życie jest piękne. Ja wiem , że niektórzy powiedzą łatwo mówić i pisać, ale uwierzcie mi można nauczyć się patrzeć inaczej. To trwa, do tego trzeba dojrzeć. Dopóki człowiek nie przestaje powtarzać dlaczego ja, dlaczego mnie to spotkało nie będzie mógł się cieszyć ze swojego życia. A przecież na pewno oprócz tych złych rzeczy ,które nas spotykają każdy ma kogoś bliskiego rodzinę, przyjaciół. Musicie tylko dobrze się rozglądać, uśmiechać do ludzi i zacząć myśleć pozytywnie. A może warto zacząć wszystko od nowa. Przewrócić świat do góry nogami, zaryzykować, zawalczyć, postawić wszystko na jedną kartę. Życie to gra, którą można wygrać. A teraz proszę o głębsze zastanowienie, ale nie nad tym co złe, ale nad tym co mam dobrego obok siebie. Na pewno zobaczycie osoby, czasami rzeczy ,które wcześniej wydawały się takie małe . Po większy zastanowieniu te osoby, te wszystkie mało znaczące przedmioty okażą się rzeczami, które dla nas mają ogromne znaczenie i okazują się piękne i bardzo cenne, a na które wcześnie nie zwracaliśmy uwagi. Powodzenia w przemyśleniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz