Powered By Blogger

wtorek, 16 czerwca 2015

Pokochaj siebie


Coś ważnego








 Jest świetna książka Beaty Pawlikowskiej "Trening Szczęścia " Bardzo mądrze napisana i bardzo motywująca do zmiany swojego myślenia  , a co najważniejsze  do zmiany samych siebie. Oto wybrane fragment . "


"Masz prawo czuć to, co czujesz.
Masz prawo myśleć inaczej niż wszyscy.
I nie musisz się z niczego tłumaczyć.
Przed nikim.
Z wyjątkiem samej siebie."


"Pokochaj siebie. Naucz się być dla siebie przyjacielem. Dbaj o siebie." Beata Pawlikowska chce nam uświadomić " To, że JA jestem panią własnego życia i to jak je przeżyje zależy tylko ode MNIE."
" Warto samodoskonalić się. Warto przestać porównywać się do innych ludzi i przestać interesować się ich życiem. Bo to NASZE życie jest ważne i tylko my możemy je przeżyć". Prawda ,że to bardzo ciekawe. Dowiedziałam się również , że w swoim życiu kierujemy się często złymi kodami podświadomości. Jest tam wiele przykładów złych kodów oraz bardzo dużo przykładów dobrych kodów , które powinniśmy powtarzać bardzo często. Słuchajcie to pomaga. Ja jeszcze przed przeczytaniem książki, ciągle próbowałam zmienić swoje myślenie . Nie lubiłam u sobie wielu rzeczy . Wydawało mi się ,ciągle jest ze mną coś nie tak. Teraz patrze na siebie inaczej. Wszystko co jest we mnie wygląda inaczej. Można doprowadzić nasz umysł do takiego stanu ,że patrzymy na siebie bardziej przyjaźnie już nie widzimy tego co wydawało się brzydkie, teraz widzimy inny swój wizerunek. Można poprzez swoją podświadomość zmienić wszystko. I tu nie chodzi tylko o wygląd. Możemy zmienić również swoje całe życie . Stajemy się coraz lepsi , coraz silniejsi, a z czasem problemy, które były nie do pokonania stają się proste i zaczynamy sobie z nimi świetnie radzić. Pozytywne nastawienie to coś co doprowadza nas do szczęścia. Pomyślcie jak będziemy w koło powtarzać , że moje życie jest złe, jestem nieszczęśliwa nic mnie w życiu dobrego nie spotkało . Do czego to może doprowadzić ? Ja wam odpowiem przy takim myśleniu nie zauważamy że spotykają nas również dobre rzeczy. Ponieważ w tym momencie ich nie spostrzegamy  nie możemy ich widzieć, bo myślimy źle . Ile razy w życiu tak jest  że sami  stwarzamy sobie problem  z całkiem błahego powodu. Musimy nauczyć się jednej rzeczy , musimy nauczyć się cieszyć . Cieszyć się ze wszystkiego co posiadamy. Drobiazgi jakie one są ważne . Ktoś się do mnie uśmiechnął ,ktoś do mnie zagadał ,pogodziłam się z kimś poznałam kogoś nowego byłam miła dla bliskich i takie różne niby drobiazgi ale jakie to ważne .Teraz każdy niech się zastanowi co mogę zmienić w swoim życiu . Spójrzcie w lustro i powiedzcie świetnie dziś wyglądam podobam się sobie, jestem zadowolona z siebie. Mam ładne oczy , mam ładną twarz, mam ładne ciało. Kiedy człowiek spojrzy na siebie inaczej inni też nas inaczej widzą. Przecież łatwiej iść przez życie  z podniesioną głową.
 I jeszcze coś na koniec świetnie mi w niebieskiej chuście ,w niebieskim mi do twarzy. Jestem z siebie dumna.To ja mam się podobać sobie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz