Powered By Blogger

środa, 3 czerwca 2015

Zmiany

Relax





Są takie momenty, dla których żyjemy – momenty szczęścia i refleksji, drobiazgi, które stanowią o naszym pięknie  Każdy musi to przeżyć i zrozumieć, aby mógł zostać silnym i świadomym .
Pisałam już na temat wyglądu, ale muszę jeszcze coś dodać. W trakcie całego leczenia ciągle coś się zmienia. Ja staram się obserwować wszystkie zmiany i dzielić się moimi spostrzeżeniami. Jestem już po siódmej chemii. Włosy już zaczynają odrastać , ale to nie tylko natura , ale również wsparcie środków , które używam . Mogę powiedzieć że bardzo skutecznym środkiem na porost włosów jest seria łopianowa, którą można kupić w sklepach Natura. Najlepsze to serum i olejek, które powinna posiadać każda kobieta -nie tylko z chorobą nowotworową. W trakcie chemioterapii wypadają brwi, ale na to jest sposób , trzeba nauczyć się malować  brwi na to potrzeba trochę czasu, ale gdy dojdzie się do wprawy jest to bardzo proste i poprawia wygląd. Najgorsze gdy wypadną rzęsy wtedy trzeba się nieźle napocić , aby dobrze podkreślić oko z tym miałam największy problem. Każdy wysiłek jest opłacalny bo kobieta nawet ciężko chorując powinna dobrze wyglądać. Wtedy i samopoczucie lepsze. Jest dużo kobiet, które nie wiem dlaczego,  nie dbają o siebie. Bez makijażu , źle ubrane postarzają się na własne życzenie. Nie chcę nikogo obrazić , chodzi mi tylko o to , aby każda kobieta zrozumiała że gdy się dobrze wygląda to  człowiek lepiej się czuje, pozbywa się kompleksów i inaczej spogląda na siebie. Niektórzy chudną , a niektórzy tyją. Moja chemia , którą przyjmuję teraz zawiera dużo sterydów , więc gdy sterydy to i przyrost wagi, a w zasadzie to człowiek puchnie. To to dla mnie jest dramat. Już 1.5 kg więcej. A pewnie będzie jeszcze więcej. No cóż nie mam na to wpływu całe szczęście, że jeszcze tylko jeden wlew , a później trzeba zacząć ćwiczenia. Myślę że i z tym można sobie poradzić. Przy poprzednim leczeniu z rozmiaru 36 wskoczyłam na rozmiar 42. Wtedy trzeba wymienić całą garderobę , ale to akurat jest przyjemne kupować sobie coś nowego. Mam nadzieję, że teraz przytyję trochę mniej. A tak ogólnie rzecz biorąc uważam,że dobry wygląd to dodatek do mojej barwnej osobowości. Dziewczyny i kobiety dbajcie o siebie a zobaczycie że będziecie z siebie bardziej dumne. Ja jestem bardzo zadowolona ze swojego ciała i swojego wyglądu. Ktoś powie że jestem zarozumiała nie,nie jestem umiem docenić siebie. Nauczyło mnie tego moje życie . Mam się podobać sobie , a jeżeli jeszcze ktoś zwróci na to uwagę to świetnie, jeszcze bardziej mnie to motywuje.
W chwilach zwątpienia pomyśl sobie , jak wspaniale będzie czuć się osiągając cel.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz