Powered By Blogger

czwartek, 11 czerwca 2015

Życie



Smutek




"Jest na świecie ta­ki rodzaj smut­ku, które­go nie można wy­razić łza­mi. Nie można go ni­komu wytłumaczyć. Nie mogąc przyb­rać żad­ne­go kształtu, osiada cias­no na dnie ser­ca jak śnieg pod­czas bez­wiet­rznej nocy. "



Tak jak każdy mam te gorsze dni , gdy jest mi smutno i źle, gdy nie chcę z nikim  rozmawiać. Czasami potrzebuję chwili spokoju, muszę się wyciszyć i przemyśleć, przemyśleć co jest dla mnie dobre , a co złe. To jest silniejsze od mnie i nie bardzo mam na to wpływ. To nie jest załamanie , to nie jest depresja tak po prostu się dzieje , gdy człowiek ma jakiś problem. Myślę ,że każdy ma coś takiego w swoim życiu. Jedni się nieszczęśliwie zakochają , inny mają kłopoty finansowe,  jeszcze inni mają różne choroby można tu wymieniać jeszcze wiele rzeczy , które powodują smutek, żal, rozpacz. Jeżeli się nad tym głębiej zastanowię to życie dla nikogo nie jest lekkie,  każdemu rzuca kłody pod nogi. Tylko ,że jedni mają większe problemy inni mniejsze. Dla niektórych nawet mały problem jest dużym problemem , to chyba jest zależne od podejścia i od tego czy ma się silną psychikę, czy słabą .Czasami dobrze jest się wypłakać i wyrzucić z siebie złe emocje. Ja też mam takie dni kiedy płaczę i sama nie wiem dlaczego. Jakoś tak to się dzieje poza mną , nic nie mogę z tym zrobić, ale później wszystko wraca do normy , staje się spokojniejsza i bardziej szczęśliwa. Pewnie pozbywam się w ten sposób negatywnych myśli. W takich chwilach nie można się załamać, pomyśl życie jest piękne tylko trzeba je umieć docenić.  Tak ogólnie rzecz biorąc mimo tych wszystkich złych rzeczy, które dzieją się w naszym życiu więcej mamy tych dobrych chwil , tych wspaniałych lat, tych szczęśliwych miesięcy i spokojnych dni, o których dobrze wspominać i dążyć nadal , aby tak było zawsze. Jeżeli nie miałeś takich dni to jeszcze wszystko przed tobą ,życie nie jest aż tak okrutne , aby krzywdzić zawsze. Może to ty nie umiesz znaleźć nic pozytywnego w tym co robisz, jak postępujesz , a może nie widzisz tych osób , które próbują się zbliżyć do ciebie może czasami warto się dobrze rozglądać a może czasami trzeba dać sobie pomóc Ja wiem ,że czasami się nie uda, czasami nic z tego nie wyjdzie, ale nie można się poddawać. Przecież marzenia się spełniają trzeba tylko tego bardzo chcieć. Ktoś powie fajnie się pisze , ale gorzej z realizacją. Uważam , że z całym tym złem tego świata można próbować walczyć. Mówi się ,że na niektóre sytuacje, na niektóre choroby  nie mamy wpływu . Jest w tym trochę racji , ale ja już teraz wiem , że na większość mamy bardzo duży wpływ.  Bo pomyślcie stres, zła dieta, brak relaksu ,za dużo pracy mało odpoczynku czy to wszystko nie przyczynia się do tego że chorujemy , że mamy kłopoty rodzinne, że wszystko zaczyna się psuć . Nie tylko w naszym organizmach, ale również w w życiu rodzinnym. Może najwyższa pora wyluzować, odpocząć poświęcić więcej czasu dla siebie , ale również dla swoich bliskich. Nie możemy krzywdzić siebie i innych. Czas na przemyślenia i zmianę swojego życia. Każdy ma coś dobrego w sobie nie ma ludzi złych , dzielmy się dobrocią z innymi, bo może ktoś w tym momencie bardzo tego potrzebuje, ale jednocześnie nie można bez końca wykorzystywać  dobrej woli innych osób wszystko musi się odbywać w granicach zdrowego rozsądku. Otwieracie swoje serca , a nigdy nie będziecie sami, mówcie co was boli, z czym jest wam źle. Czasem jest dobrze powiedzieć komuś o swoich problemach tak po prostu zwierzyć się. Uwierzcie mi , gdy człowiek się wygada to tak jakby wszystko co złe odpłynęło, znikło i życie staje się już bardziej kolorowe i dużo bardziej proste. Już pisałam o tym ,że ja również nie zawsze postępowałam dobrze, różnie z tym bywało , ale teraz się staram. Nie jestem ideałem i nigdy nie będę , bo nie ma ludzi idealnych . Ale warto w każdym momencie swojego życia próbować coś zmienić, próbować stać się lepszym , próbować, aby życie było radosne i szczęśliwe



 I jeszcze parę modrych słów





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz