Powered By Blogger

piątek, 19 czerwca 2015

Motywacja


I jest dobrze





Czy jestem zwycięzcą ? Myślę ,że tak. Walka od 7 lat jedno zwycięstwo, a teraz walka i co będzie? Zwyciężę? Ciągle te same pytania. Ale teraz już znam odpowiedz. Ja po prostu się nie poddam , a jak się nie poddam to muszę wygrać . Bo ja nadal mam odwagę żyć, ja po prostu chcę żyć.



Ale nie wiecie dlaczego tak się dzieje, dlaczego ja się nie poddaję, dlaczego jestem silna. Gdy się ma wokół siebie tylu przyjaciół, tylu znajomych, którzy wspierają mnie dobrym słowem, którzy  czytają to co ja tu piszę , którzy tak po prostu uśmiechają się do mnie na ulicy .Nie jestem w stanie tych wszystkich gestów wymienić. A moi znajomi się jeszcze nie kończą mam ich coraz więcej. Słuchajcie w sobotę spotkałam dwie dziewczyny, zaczęłyśmy rozmawiać  to było wspaniałe , rozmawiałyśmy o wszystkim , rozmowa przebiegała jak byśmy znały się doskonale od wielu lat. Jak sobie o tym pomyślę , to aż się wzruszam bo to było takie niby nic , a dla mnie to ma wielkie znaczenie. Ja nie lubię jak ktoś się nade mną lituje, albo mi współczuje , ale to nie było to , to była życzliwość , serdeczność, ciepło . Wy wszyscy dajecie mi tyle siły, przekazujecie mi tą dobrą energię. Pisałam już wiele razy ,że jestem silna , ale ta siła nie jest tylko moja, ta siła bierze się od Was. Pewnie że są rzeczy, z którymi muszę radzić sobie sama. Zły humor, gorsze dni , które mam po chemii , bo jestem słaba i nie mam siły. Ale wtedy myślę o Was, że przecież jesteście przy mnie. Jak mam natchnienie piszę tego bloga i  nawet nie wiecie ile to dla mnie radości jak dużo osób przeczyta. Muszę się pochwalić już mam ponad 7000 wyświetleń . Dużo prawda? Nie wiem czy to ciekawe , czy nie , ale ja czasami tak mam ,że muszę te swoje myśli przelać na klawiaturę komputera i podzielić się z innymi. Może to też będzie motywacja dla osób, które sobie nie radzą . I tu nie chodzi mi tylko o osoby chore. Może ktoś jest smutny , może samotny, a może ma inny problem, z którym sobie nie radzi i po przeczytaniu przemyśli ,że życie jest wiele warte i należy walczyć o swoje marzenia.
 A teraz na koniec taka tam rymowanka:

Jest wielu dobrych ludzi na świecie.
Wy wcale o tym nawet nie wiecie.
Którzy są przy mnie w ten zły dla mnie czas,
Jestem za to wdzięczna i kocham Was.
Nawet nie zdajecie sobie sprawy z tego,
Ile przez tą pomoc dajecie dobrego.
Każdemu życzę przyjaciół z taki wnętrzem,
Ja chyb nigdy się za to nie odwdzięczę.
Chcę podziękować ,że są bardzo blisko,
I gdy jest potrzeba to oddają wszystko.
Przez Wasze serca pełne miłości,
Radość na mej twarzy ciągle gości.
To dzięki Wam chcę dalej żyć,
I z Wami wszystkimi chcę dalej być.
Dziękuję ,że takich przyjaciół mam,
Nikomu nie życzę , by został sam.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz