Powered By Blogger

czwartek, 16 lipca 2015

Silna osobowość



Czy to ja?








Co to jest silna osobowość? Czy jest to osoba, która się nie poddaje  w trudnych chwilach, nie załamuje,
nie ucieka przed problemami ale próbuje rozwiązać je?  Nie boi się życia. Myślę ,że to taka osoba. Czy to pasuje do mnie ? Myślę ,że tak. Teraz jest mój czas, teraz staram się dobrze żyć . Nie martwię się co będzie jutro, czy za tydzień. Żyję chwilą i nie wybiegam w przyszłość, nie planuję . I to jest fajne. Mam przy tym fajne koleżanki, gdy chcę gdzieś wyjść to wystarczy zadzwonić . Zawsze dotrzymują mi towarzystwa. Człowiek sam komplikuje sobie życie zastanawiając się co będzie jutro, co musi zrobić , a gdy coś nie wyjdzie wtedy następuje złość a czasami nawet wściekłość. Nie jest to proste żyć chwilą trzeba się tego długo uczyć ale da się uwierzcie. Pomyślcie przecież najfajniejsze rzeczy , to te które są spontaniczne bez planu. Można żyć szczęśliwie ."Szczęście znaj­du­je się w to­bie. Zaczy­na się na dnie two­jego ser­ca, a ty możesz je wciąż po­większać, po­zos­tając życzli­wym tam, gdzie in­ni by­wają nieżyczli­wi; po­magając tam, gdzie już nikt nie po­maga; będąc za­dowo­lonym tam, gdzie in­ni tyl­ko sta­wiają żądania" Ten cytat bardzo mi się podoba . Chcę pomagać, chcę być życzliwa. Jestem zadowolona z siebie i jestem szczęśliwa. Sama siebie nie mogę poznać . Jest we mnie tyle radości ,tyle pozytywnego nastawienia, że w mojej sytuacji aż dziwne.Nie wiem skąd mi się to bierze. Ale jestem z tego bardzo dumna. .Może ta cała choroba musiała nastąpić aby mnie zmienić. Może nie zmienić bo chyba zawsze taka byłam ale po to ,abym zobaczyła te dobre cechy ,które mam i po to bym mogła się nimi dzielić z innymi. Ktoś powie zarozumiała. Nie, nie jestem zarozumiała . W tej chwili umiem również docenić siebie. Każdy ma coś dobrego w sobie ale może tak jak ja nie umie tego w sobie dostrzec. Teraz już jestem bardzo pewna tego ,że mam Silną osobowość i , że jestem Silną kobietą.  Lubię to  jaka jestem. Jestem jaka jestem.
  Jestem jak wulkan ....... Wybucham bez ostrzeżeń
Jestem jak ogień ....... Niszczę złudzenia
Jestem jak rzeka ....... Nie oglądam się za siebie
Jestem jak gwiazdy ....... Spełniam życzenia
Jestem jak noc ....... Zapowiadam dzień.
Jestem jak dźwięk ...... Rozbrzmiewam śmiechem
Jestem jak kropla deszczu ....... Żyję chwilą
Jestem jak wiatr ...... Tak trudno mnie zatrzymać
Jestem jak kwiat ........ Tak łatwo mnie zranić.
Jestem jak motyl ........ Tak trudno mnie złapać.
Jestem jak nadzieja ........ Tak łatwo mnie stracić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz